marți, 6 decembrie 2011

O patriciană, la Bucureşti

În restaurantul cochet, din spatele Academiei Române, situat într-o casă veche cu însemne heraldice şi masonice fixate de decenii în stucaturi, Patrizia e gazda perfectă. O adevărată... patriciană. Te primeşte vorbind româneşte cu un jucăuş accent italian şi imediat îţi dai seama că, orice ai comanda, vei mânca totul cu plăcere, pentru că vei primi – spune ea – mâncărurile tradiţionale ale Li­guriei, aşezate cu stil pe farfurii de porţelan.
A venit în România, acum 18 ani, ca să-şi încerce norocul. Nu la ruletă, deşi atmosfera cazinoului nu i-a fost străină niciodată, nici măcar în anii copilăriei. „M-am născut în Bahamas, am copilărit în Val d’Aosta şi mi-am petrecut adolescenţa la San Remo – peste tot acolo unde tatăl meu, care lucra la cazinou, era chemat cu servi­ciul. La Bucureşti am ajuns tot pentru că el venise să lucreze aici, într-un cazinou”... Patrizia Paglieri este genul acela de italiancă tipică, vorbăreaţă, zâmbitoare şi foarte pricepută în bucătărie.

Citește articolul integral pe "Ghidul restaurantelor de pretutindeni"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu