joi, 21 iunie 2012
Familia Porsche, principalul investitor din staţiunea austriacă Zell am See-Kaprun
Instalaţia de cablu a staţiunii austriece Zell am See, afacere deţinută în proporţie de 50% de către familia Porsche, atrage, anual, peste 1,1 milioane de turişti din întreaga Europă, relevă datele oficiale puse la dispoziţia presei de către Marina Latina, directoarea marketing şi relaţii cu mass-media a Oficiului de Turism Zell am See-Kaprun, regiune situată în landul Salzburg.Potrivit sursei citate, numărul turiştilor care apelează la instalaţia de cablu pentru a urca pe muntele Schmittenhohe ajunge la 900.000 de persoane în sezonul de iarnă şi la 250.000 persoane pe timpul verii.În acelaşi timp, vaporul SM Schmittenhohe a transportat, în intervalul 15 mai – 15 octombrie 2011, un număr de 82.246 de turişti pe lacul Zell, considerat cu apa cea mai curată din Europa.
Citeste mai mult pe Presa de turism.
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu